Siapa Tuan Tanah

Hujung Timur, Malaysia
Manusia yang biasa-biasa saja. Aku bukan pen-seni. Aku cuma seorang penulis cikai. Cedok-lah yang mana putih. Minta tinggal-kan yang mana hitam.

Friday, August 24, 2012

.antagonistik.

soalan??
-best ke jd antagonis??

jawapan:
-aku bg taraf low class minded people je yg prefer mcm tu.

solusi?
-pandang, senyum, alhamdulillah..;)

banyak ckp.otak kosong.jadi, mari. penuh2 kn otak dulu.

aku lg takut,
bila aku xdpt buat yg terbaik,pdhal, aku cukup sifat!

aku lg malu,
bila, aku cube hakimi org, tuduh org zalimi aku,
padahal,tnpa sedar, aku yg zalimi diri sendiri.

aku lg rasa kalah,
bile aku xberjaya, even untuk rasa,
"lega, aku dh usaha yg terbaek"

pssst: ekcely, bez gampang jd se-sial makhluk, bila dah si-musuh dalam tawanan! *gelak setan

No comments:

Post a Comment